środa, 27 sierpnia 2014

Bad Day

Hei <3 
Wczoraj byłam u dentysty :( Masakra jakaś , nie nawidze tam chodzić, choć dentystka do której chodze jest naprawde miła. Gdy siadłam na fotelu (no to coś wecie siadasie tam i dentysta robi ci zęba) nie mogłam przestać się trząść , bo byłam tak zestresowana :/. Pani ta dała mi znieczulenie, przy którym nie mogła przestać się śmiać, ponieważ wydawałam z siebie dziwne głosy hahaha. Zaczęłam jęczeć jakbym uprawiała s... wiecie o co mi chodzi, no ale nie mogłam się powstrzymać to tak strasznie bolało. No i po chwili zaczęła mi robić zęba. Gdy skończyła pojechałam do domu, po czym zaraz z niego wyszłam. Umówiłam się z moją przyjaciółką na dwór. Haha to był zły pomysł , bo cały czas padało . No cóż my głupie biegałysmy po deszczu słuchając muzyki :D, no i ludzie się dziwnie na nas gapili. Poszłyśmy na orlik ale tam nikogo nie było , więc postanowiłyśmy że się przjdziemy. Gdy tak chodziłyśmy , mama zadzwoniła do mnie i powiedziała że jedziemy do Auchana, żeby kupić rzeczy do szkoły zeszyty itp. Poszłam do domu i pojechaliśmy tam. Nie wiem jak wy ale ja lubie kupować rzeczy do szkoły.Gdy już wszystko kupiłam pojechaliśmy do domu.Wróciliśmy około 21:00. Byłam bardzo zmęczona więc poszłam się szybko wykąpać i połozyłam się do łóżka <3.

1 komentarz:

  1. Jeju też nie nawidzę dentysty ! :c
    Fajny dzień spędziłaś widzę :3
    • zapraszam do skomentowania posta u mnie pt "sen świadomy" (bardzo o to proszę, to będzie bardzo miłe z twojej strony :*) oraz jak ci się spodoba blog- zaobserwuj •
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! :)
    ღ Lovett Lov ღ

    OdpowiedzUsuń