sobota, 30 sierpnia 2014

Nudaa

Siema Ludziee !
Co robiliście wczoraj? Ja myślałam ze zanudze się na śmierć. Nikt nie mógł wyjść na dwór, bo każdy coś innego musiał zrobić.Więc postanowiłam zadzwonić po moją koleżankę za którą nie zbyt przepadam. Poszłyśmy na skatepark. Tam też były straszne nudy, aż do czasu gdy nasi koledzy nie zaczeli wczucać nam robaków za koszulki. To było obrzydkiwe, oni łapali dżownice, ćmy, koniki polne oo fuu . Więc poszłyśmy stamtąd bo nie chciałyśmy mieć na sobie tych obrzydliwych robalów. Po chwili mama do mnie zadzwoniła i powiedziała ,że mam przyjść do domu bo zaraz będzie burza. Po tym telefonie zaczęło tak mocno lać , że gdy przyszłam do domu byłam cała mokra , a ubrania wyglądały jak jakies flaki hahaha. Poszłam się przebrać, a potem zjadłam coś bo byłam strasznie głodna . No to na dziś  to koniec papatki :* !!! *_*.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz